Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Ανακοίνωση του Γιώργου Τσίρκα, που κατέβαινε στις Δημοτικές εκλογές ως σύμβουλος με την Δημοτική Αναγέννηση

Σε ανακοίνωσή του στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έγραψε τα εξής:

ΤΣΙΡΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟ...!!!
Καλησπερα...σε ολους τους Αρτινους...!!

Με την ανακοινωση..του ψηφοδελτιου απο το συνδυασμο της Τζένη Ταπραντζή-Κοίλια θα ηθελα να σας ενημερωσω με οτι αυτο συνεπαγεται απεναντι σε εμενα και στο συνδυασμο.....δεν κατεβαινω στις εκλογες οπως ειχα ανακοινωσει....διοτι υπηρξε σοβαρο προβλημα...!!!

Δηλωσα οτι κατεβαινω ως υποψηφιος δημοτικος συμβουλος αλλα χωρις τη δικη μου γνωμη και αποφαση καποιοι (αυτοι γνωριζουν)....με τοποθετησαν στο τοπικο.....και εχω εκτεθει...παρακαλω λοιπον....επειδη δε θα συμμετεχω σε αυτο το φιασκο......δε ζητω πλεον τη ψηφο σας....διοτι το θεωρω ανηθικο...απενατι σας...!!

Ευχαριστω ολους οσους τρεξανε για μενα..και με στηριξανε μεχρι και σημερα..μεσα απο την
καρδια μου.....!!!!!!
Τα συμπερασματα δικα σας....!!!

2η ανακοίνωση
Καλημερα φιλαρακια καποιοι μου ζητανε να παραιτηθω...γιαυτο και εγω εχω διαγραψει το ονομα μου απο το ψηφοδελτιο......!!!!!!!!
Πραγματικα δεν υπαρχει...!!!
Εχω στειλει κοσμο να μαζεψει τις καρτες μου απο τα καφενεια,καφετερειες,μαγαζια...κ.α. γιατι δε θα ξερουν που να με βρουν.....!!!!
Πιστευα και πιστευω σς προοδευτικους συνδυασμους....και παντα ηθελα το καλο του τοπου μου αλλα μαλλον.........αυτος ο ερμος τοπος δεν αλλαζει......και διαχωριζω τη θεση μου απο τους συντροφους μου στο συνδυασμο που ξεκινησαμε μαζι αυτον τον αγωνα........ειναι πραγματικα αυτοι που δε τους βαζω στο ιδιο καζανι............!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου